PRINT CARDS

+31 (0)85 2733 123

klacht indienen - PrestigeCards

Klachtbehandeling
Wij doen ons uiterste best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn.
Prestige cards wil graag tevreden klanten. Daar is ons beleid ook op gericht.
Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening.
U vindt bijvoorbeeld dat wij uw bestelling niet goed hebben aangenomen,
of u bent het niet eens met de afhandeling van uw bestelling.
U kunt met uw vragen en opmerkingen allereerst terecht bij alle medewerkers van Drukkerij Prestige.
Zij zullen er alles aan doen om het probleem alsnog op te lossen.

Hoe kunt u een klacht melden?
Mocht u toch een klacht willen melden, dan vragen wij u deze klacht altijd schriftelijk te melden.
U kunt hiervoor een mail sturen naar design@prestigebv.nl of een klachtbrief sturen naar:
Ons adres:
Drukkerij Prestige
De Heemstraat 164 A, 2525 EN Den Haag
t.a.v. Afdeling: Klachtbehandeling, Prestige cards

Hoe wordt uw klacht behandeld?
Binnen 5 werkdagen ontvangt u een ontvangstbevestiging, per post of mail,
waarin ook de verdere afhandeling van uw klacht staat omschreven.
Vermeld zorgvuldig uw gegevens (Email adres, huisadres)
Er kan ook telefonisch contact opgenomen worden,
dus zorg ervoor dat u telefonisch bereikbaar bent en het juiste telefoonnummer doorgeeft.

Top