Veelgestelde vragen

Bestellen en bezorgen

Hoeveel verzendkosten moet ik betalen?

Nederland

  • €4,25 voor een brievenbus pakket.
  • €5,95 voor een normaal pakket.

België

  • €9,45 voor alle pakketten.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te laten leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 18:00 worden geplaatst, worden diezelfde dag nog verzonden. Echter lukt het ons niet altijd om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Op de productpagina's staan indicaties van de levertijden van producten. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

De levering verloopt via de pakketbezorging van PostNL. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

Ruilen en retourneren

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Producten ruilen of retourneren kan bij ons altijd binnen 14 dagen na aankoop. U kunt bij de terugzending kiezen tussen geld terug of een vervangend product. U krijgt uw geld altijd binnen 14 dagen, mits wij het product in goede orde ontvangen hebben.

Instructies retourneren

  1. Vraag een retour aan via account.prestigecards.nl
  2. Verpak de producten in de orginele verpakking en zorg dat de barcode op het verzendlabel goed zichtbaar is.
  3. Kies een koerier en volg de stappen om een pakket te versturen.
  4. Geef het pakket af bij een pakketpunt van uw gekozen koerier.

Uitzonderingen

Retourneren is niet mogelijk als

  • de bedenktijd van 14 dagen verstreken is.
  • de producten beschadigd of geopend zijn.

Aanvullende informatie

  1. De kosten voor het terugzenden zijn voor de koper.
  2. Voor verdere vragen of onduidelijkheden kan er contact opgenomen worden met de klantenservice.

Kan ik geopende producten retourneren?

Nee, geopende producten kun je niet meer retourneren. Alle informatie en voorwaarden over producten retour sturen vind je in ons Retourbeleid.

Betalen

Welke betaalmethoden accepteert Prestige Cards?

iDeal

Met iDEAL kun je veilig en direct online betalen via je eigen bank. Het is een populaire betaalmethode in Nederland waarbij je wordt doorgestuurd naar de betaalomgeving van je eigen bank om de betaling te voltooien.

Creditcard

Met een creditcard kun je direct betalen voor producten of diensten en het bedrag later terugbetalen aan de creditcardmaatschappij. We accepteren verschillende creditcards, zoals Visa en Mastercard.

Klarna

Met Klarna kun je eenvoudig achteraf betalen. Je ontvangt je bestelling eerst, waarna je tot 30 dagen de tijd hebt om de betaling te voldoen. Dit biedt extra flexibiliteit en gemak tijdens het winkelen.

Bancontact

Bancontact is een veelgebruikte betaalmethode in België. Het stelt gebruikers in staat om direct online te betalen via hun Belgische bankrekening. Tijdens het afrekenproces worden gebruikers doorgestuurd naar de betaalomgeving van Bancontact, waar ze kunnen inloggen op hun bankrekening en de betaling kunnen autoriseren.

Contant

Als je ervoor kiest om je bestelling bij ons af te halen, is het mogelijk om contant af te rekenen op locatie.

Mijn creditcard wordt niet geaccepteerd, wat kan ik doen?

1. Je kunt het beste even bellen met jouw creditcardmaatschappij om te informeren wat er mis gaat. Vaak kunnen zij dat meteen zien!
2. Is er volgens hen niets mis? Probeer dan je bestelling in een andere browser of op een ander apparaat te voltooien.
3. Lukt het dan nog steeds niet? Neem dan gerust contact op met onze Klantenservice. Wij staan klaar om jou verder te helpen!

Antwoord niet gevonden?